Follow on Facebook

Tuesday 30 July 2013

29 Julai

Assalamualaikum.

Tanggal 29 Julai 2013, genap 20 tahun aku berada dimuka bumi ini. Syukur padaMu Ya Allah kerana bagi hambaMu peluang untuk melihat keindahan di dunia ini. Terima kasih pada Mu Ya Allah atas nyawa yang dikurniakan ini. Sehingga hari ini, aku telah banyak mempelajari ilmu dunia & ilmu akhirat di dunia ini. Kau berikanlah petunjuk, rahmat serta hidayah padaku Ya Allah agar aku kembali pada jalanMu. Amin ya rabbal al'amin.

Terima kasih pada kawan-kawan yang telah wish birthday saya kelmarin. Tak lupa juga pada kawan-kawan yang bagikan hadiah. Yang wish panjang lebar. Yang baling ketul ais. Yang wish seminggu awal. Yang banyak kali wish. Terima kasih semua. Harap semua sihat sejahtera. Aku doakan agar kita semua mendapat keberkatan dariNya. InsyaAllah. Aminn. Terima Kasih semua-semua. :)

Terima kasih yang hadiahkan baju.
(Penang)

Terima kasih yang bagi kad ni.
(UiTM Seri Iskandar)

andy

No comments:

Post a Comment